Sopimus- ja tilausehdot

Jäsenyyden sopimusehdot

Uuden jäsenen jäsenmaksu kaudelle 2023-24 on 25 €.
Jäsenmaksu on aina kausikohtainen maksuajankohdasta riippumatta. Jäsenyys jatkuu automaattisesti siihen asti, kunnes jäsen ilmoittaa lopettavansa jäsenyytensä. Seuraavan kauden jäsenlaskut lähetämme sähköpostitse kesäkuun aikana. Jäsenyyden voi perua sähköpostitse fan.club@tappara.fi.

Kannattajamatkojen tilausehdot

Kannattajamatkojen vastuullisena järjestäjänä toimii Liiga-Tappara Fan Club ry. Ilmoittautuminen kannattajamatkalle on sitova. Peruutustilanteessa palautamme maksun, jos matka on peruttu viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Jos matkanjärjestäjä peruu matkan liian vähäisen osallistujamäärän vuoksi, palautamme maksun asiakkaan ilmoittamaan tilinumeroon. Jos tilaat matkan laskulla, toimitamme laskun sähköpostiisi 14vrk maksuajalla. Laskun erääntyessä, meillä on oikeus periä laskusta mahdollista (8%) viivästyskorkoa. Ostamalla paikan kannattajamatkalle, sitoudut noudattamaan kannattajamatkojen sääntöjä.

• Alle 18-vuotiaalta yksin matkustavalta tarvitaan kirjallinen tai sähköpostitse toimitettu huoltajan lupa osallistua matkalle.
  • Matkalle lähdetään sovittuun aikaan Keskustorin Vanhalta Kirkolta.
  • Kaikki matkat järjestetään laadukkailla busseilla ja ammattikuljettajilla. Busseissa noudatetaan bussiyhtiön sääntöjä!
  • Bussissa tupakoiminen on kielletty.
  • Roskat laitetaan niille varattuihin pusseihin. Jos bussin sotkee, siitä veloitetaan bussiyhtiön normaali siivousmaksu. Paluumatkan jälkeen bussista lähdettäessä jokainen siivoaa ja tarkistaa paikkansa ja ottaa mukaan kaikki omat tavaransa.
  • Matkanjärjestäjällä on oikeus olla ottamatta matkoilleen henkilöitä, jotka häiritsevät muita matkalaisia ja/tai jättävät noudattamatta matkanvetäjien ohjeita.
  • Alkoholin tarjoaminen alaikäiselle ja sen nauttiminen alle 18-vuotiaana on matkan aikana ehdottomasti kielletty!
  • Kaupunkien ja jäähallien järjestyssääntöjä on noudatettava. Yleisillä paikoilla omien alkoholijuomien nauttiminen on kielletty.
  • Jokainen matkalle lähtijä on vastuussa itsestään, huolehtii aikatauluista, omaisuudestaan, yleisistä järjestyssäännöistä ja kotiin pääsystään.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.